Monday, December 15, 2008

Parti Krismas Starbucks Coffee meriah dan penuh makna

Sesi percubaan kopi (Coffee Tasting) oleh Khairul.
Anak yatim dari Salvation Army dalam acara Chritmas Caroling.
Anak yatim dijamu oleh salah seorang kakitangan Starbucks Coffee.
Semua yang menjayakan Parti Krismas termasuk kakitangan Starbucks, anak yatim, wartawan dan blogger.

YANTISHAM
Foto: Andre Olivero
BERSEMPENA dengan perayaan Krismas yang bakal menjelang tidak lama lagi, pada 12 Disember lalu, Starbucks Coffee Company yang berlokasi di pusat membeli-belah The Spring mengadakan Parti Krismas sekali gus memperkenalkan promosi kopi sempena Krismas.

Acara dimulakan dengan menampilkan koir Krismas yang dipersembahkan oleh anak yatim dari Salvation Army menerusi beberapa buah lagu krismas. Setelah itu acara diteruskan dengan percubaan meminum kopi (coffee tasting) oleh pakar kopi Starbucks (District Coffee Master), Khairul dan Ezam.

Acara ini memang menarik dan unik kerana ia merupakan satu pengalaman yang baru kepada mereka yang baru mengenali Starbucks Coffee menerusi empat cara.

Setelah itu Starbucks Coffee meneruskan acara dengan memperkenalkan promosi minuman dan makanan sempena perayaan Krismas. Minuman sempena Krismas yang diperkenalkan oleh Starbucks Coffee ialah Dark Cherry Mocha, Toffe Nut Latte, Dark Cherry Mocha Frappuccino Blended Coffee dan Toffee Nut Frappucciono Blended Coffee.

Ini adalah tawaran istimewa untuk dikongsi bersama minat terhadap minuman kopi dengan menawarkan hidangan terbaru di semua cawangan berdekatan bagi tempoh yang terhad. Memeriahkan lagi acara tersebut turut diadakan permainan yang dikenali sebagai mencari perkataan yang tersembunyi dan kuiz.

Acara ini memang menarik kerana tetamu yang hadir sangat ‘sporting’. Setelah itu Penolong Pengurus Komunikasi Starbucks Malaysia, Cik Goh Seng Jone menyampaikanhadiah kepada Madam Kamala yang mewakili Salvation Army.

No comments:

Post a Comment